دانلودSIM Extreme Flight 1.4 بازی شبیه ساز جت های جنگنده پرواز بی نهایت + نسخه مود شده برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 71
نویسنده : admin

بازی جنگی و هواپیمایی SIM Extreme Flight

 نسخه مود شده

قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی

قابل اجرا به صورت آفلاین و بدون نیاز به روت

تست شده توسط androidhacker

سبک بازی های خاص همیشه طرفداران خاص هم دارند. سبک بازی های هواپیمایی یا خلبانی همیشه طرفداران خودش را داشته است. به یمن پیشرفت های بازی سازی و سیستم عامل های هوشمند، می توان بازی های طبیعی و بهتری را مورد بررسی قرار داد. برای مثال در همین سبک بازی های هواپیمایی شما می توانید از بازی های زیادی استفاده کنید که در اکثر آن ها الگوی اصلی ، رعایت فرآیند ساخت بازی طبق اصول واقعیت است. در این گونه بازی ها که به آن ها بازی های شبیه سازی شده هم گفته می شود، شما در یک چالش بسیار نزدیک به حقیقت بازی خواهید کرد. اگر دنبال یکی از این بازی ها هستید، بازی SIM Extreme Flight گزینه مناسبی خواهد بود. بازی SIM Extreme Flight محصول شرکت Made in Future می باشد که در اواخر ماه سپتامبر 2014 معرفی و در گوگل پلی با قیمت 1.99 دلار به فروش گذاشته شد.


ویژگی ها :

  • سبک بازی در مورد جنگ جنگنده ها (جت های جنگی)
  • گرافیک جذاب در مقایسه با حجم کم
  • چالش برانگیز در بخش کنترل هواپیما در سرعت و چرخش ها
  • دارای دو نوع کنترلر مختلف (سنسور شتاب سنج و دکمه های لمسی مجازی)
  • دارای بیش از 5 نوع جنگنده
  • قابلیت خرید امکانات و سلاح های بهتر
  • دارای 21 مرحله مختلف
  • دشمن های مختلف با سطوح هوشمندی متفاوت
  • صداگذاری های عالی
  • قابلیت آزاد سازی جت های جنگی بهتر با کسب امتیاز بیشتر

معرفی و گیم پلی بازی SIM Extreme Flight :

بازی SIM Extreme Flight محصول استودیو Made in Future یک بازی سه بعدی بسیار جذاب در مورد جنگ جت های نظامی یا جنگنده ها می باشد. این بازی از نمای پشت می باشد و فضای مقابل هواپیما را به شما نشان می دهد. شما در این بازی باید 4 اصل کلی و مبنا را انجام دهید. اولین مورد حرکت صحیح و عدم برخورد به هر چیزی مثل دیوارها، موانع و … است. این مورد نیاز به تمرکز و توانایی های شما در کنترل جت ها دارد و مسلماً توانایی های شما در این بخش به چالش کشیده می شوند.

توجه کنید هر نوع برخورد با سطوح مختلف باعث انفجار جنگنده شما شده و در نتیجه شما خواهید باخت. مثل خیلی از بازی های دیگر، بازی SIM Extreme Flight هم دارای دو نوع کنترل یکی با سنسور شتاب سنج و دیگری با کمک یک پد مجازی از جهات قابل استفاده است. همچنین دو دکمه مجازی دیگر نیز در کناره ها دیده می شوند. یکی افزایش سرعت و دیگری کاهش سرعت است. در واقع شما در حالت عادی در سرعت معمولی در حرکت هستید. در بعضی مواقع می بایست سریع تر حرکت کنید و یا در بعضی موارد باید آرام مسیر را طی کنید تا به جایی نخورید.

اما اصل دوم هر چه سریع تر رسیدن به خط پایان است. این بازی طبق زمان امتیاز می دهد و مراحلی که در زمان کوتاه تری طی شده باشند امتیاز بالاتری دریافت می کنند. اصل سوم و چهارم به جنگ با دشمنان مربوط می شود. به جز دو اصل اول ، شما در SIM Extreme Flight دشمنانی دارید که باید آن ها را نابود کنید و از حملات آن ها مصون بمانید. اصل سوم فرار از دست موشک ها و حملات دشمنان است. شما باید با مهارت بالا از بین موشک هایی که به سمت شما شلیک می شوند رد شوید و با آن ها برخورد نکنید.

اما در اصل چهارم شما باید دشمنانتان را مورد اصابت شلیک موشک هایتان قرار دهید. برای این کار باید نقطه مرکز رادار را به دنبال هدف بگیرید و دکمه ی Launch را بزنید تا موشک شما به سمت هدف پرتاب شود. با رعایت تمام این موارد، می توان این بازی را مرحله به مرحله گذراند. اما چالش برانگیز بودن آن در بخش خلبانی به تنهایی برای شما کافی خواهد بود. گفتنی است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی با قیمت 1.99 دلار در 27 سپتامبر 2014 رونمایی شد. برترین های اندروید این بازی زیبا را به صورت پرداخت شده و بدون محدودیت در دو نسخه عادی و مود شده آماده کرده است.

(لینک دانلود)







مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: